Snurrig.

Ja, man är lite snurrig i huvudet av vädret. Lite kvavt och sådär jobbigt!  Idag har det bara varit slappe som gällt, skönt. Ibland behöver kroppen det. Hehe! Åt middag och kollade tv hemma hos hjärtats föräldrar. Mys. Igår fick vi en galen idé, vi "övernattade" hos älsklings föräldrar, hihi. Roligt ; ) Hade hur mysigt som helst, blev en massa godis och så såg vi Repmånad som gick på Tv4. Haha!

Nu är ännu en helg över, och jag har bara 1 vecka kvar på min semster. Vill ha massor med sol för jag känner mig blek igen. Hehe! Får hålla tummarna, vädernissarna kan ha fel ; D Moha! Imorgon efter halv 2 ska vi sticka in till stan och fixa lite ärende, älskling ska hämta sitt pass och lite så. Snart dax, om 4 veckor åker vi på solsemester. Underbart! Man kan nog inte längta mer än vad jag gör? :)

Nej, nu ska jag strax se film på Tvn. Dolt under ytan, en skräckis, tur jag har min älskling brevid ;P





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0