Myskväll!

Aa, det har varit en lugn dag. Har försökt kolla klart på Yesman nu i 2 dagar men där kommer alltid något i mellan ;P Haha! Imorgon ska jag nog försöka se färdigt den, fast på morgonen när jag vaknat. Hihi! Gick en runda och tog ut pengar sedan inom MatÖppet och handlade bullar.. Sedan förberedde jag lite "frukost" till min älskling när han slutade jobba. Det var gott, sen kom Sara en runda och snackade, hon lämnade även mina Oriflame grejor jag beställt. Hihi! Fick med mig 2 tidningar från affären oxå, nya Veckorevyn och Chic. Så när hjärtat skulle vila lite så passade jag på att läsa lite i mina tidningar! ; D  Sedan tog vi oss en promenad upp till hans föräldrar och åt kvällsmat, därefter drack vi en kopp kaffe och sen åkte vi hem. Satte igång en skräckis, och plockade fram lite godis, men älskling somnade så jag stängde av filmen, vågade inte kolla själv ju, hehe. ; P Nu kallar sängen faktiskt. Sov gott allihopa.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0