Kan inte förstå det..

Sara ringde och bjöd upp mig på fika i förmiddags, blev kaffe & kaka. Gott, sen påbörjade vi vår lista till Kreta. Gud vad jag längtar, mindre än 1 månad kvar och tiden kommer gå så fort. Hihi! Efter det slappade vi lite i soffan och sedan blev det kvällsmat där. Men när vi satt och åt blev jag helt konstig, kändes som kroppen och hjärnan inte samarbetade alls. Började skaka i händerna och kallsvettas. Mådde illa och blev yr, helt mystiskt. Blev nästan rädd för mig själv.. Lyckades äta upp och dricka ett glas mjölk, gick sedan in och la mig på soffan för att vila. Men det blir inte bättre, är fortfarande illamående och yr. Tycker det är obehagligt, vet inte vad det är med mig ! ! Känns som jag ska kräkas när som. Isch, gillar inte det... Menmen, får väl ta och krya på mig. Förhoppningsvis sover jag bort det eller så blir det värre. Min älskling är bäst på att ta hand om mig. Min underbara Thobias.


Kommentarer
Anonym

hihi, hoppas de iallafall ;)

ska jag göra gumman. :)

2009-07-08 @ 22:38:48
URL: http://tiiniisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0