Jag är mesig.

Men det har jag all rätt till att vara oxå, jag hatar åska. Det är något som gör hela mig nervös, rädd och praktiskt taget får jag spaghetti ben. Inte alls roligt, igår när vi hade lagt oss drog det igång igen. Var även på dagen som det kom någon knall! Kröp så närma älskling som jag kunde komma, och riktigt borra mig in i hans famn. Sen låg jag där och pep, stackars älskling, han skulle upp tidigt och jobba! Men vad gör man? Tur att jag har mitt hjärta, han är underbar! ♥ Usch, nej så åska är inget för mig. Kan vi inte få den här sköna, obehagliga sommarvärmen igen? Jag vill, så jag kan njuta den sista veckan innan jobbet börjar igen..

Har absolut inga planer för idag, känner mig rastlös och sugen på att göra något. Men ska ju kanske börja med att äta frukost? Hehe.  Sen slutar älskling jobba vid halv 2. Så får se hur dagen slutar!




Kommentarer
Anonym

Göteborg hela helgen med killen, syrran, karro & fredrik. Åker upp Fredag runt ett (efter jobb, bara ja som jobbar) ;D Sen ut och äta kvällen fira syrran som fyller 21.. Sen lsieberg hela lördagen! :D Ska bli sjukt kul!

2009-07-08 @ 20:16:09
URL: http://tiiniisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0