Helgen över !



Fredag: Först blev det Väla med Malin, en stressad förmiddag. Men vad gör man inte för att hinna med allt? Shoppade lite bara. Sedan blev det bussen mot Billesholm, fixade till sig. Sedan kom tjejerna på lite förfest, blev vin och skitsnack. Sedan stack vi in till Helsingborgsfestivalen. Hade superskoj ! Segt med en massa köer in till ställena bara. Men sånt man får ta. Tack för en superbra fredag!

Lördag:
Jag & Älskling sov tills vi vakna, lite sledna faktiskt. Köpte kinamat och kollade tv halva dagen, sedan blev det lite förfest hemma hos älskling med, Sandra & Nille. Trevligt! Åkte in till festivalen igen, satte oss på Stinsen och värmde upp med en cider. Sedan gick vi ner mot Tivoli för att lyssna på Svenska Akademin. Kom ett jäkla ösregn så vi gick vidare. Stannade på hampan en runda och tog en cider, sedan vidare igen. Till sist hamnade vi på Crom Bar, betalade inträde och stannade där tills dem stängde. Hade superskoj :) Tack för en bra lördag.

Söndag: Sov dåligt på natten, kände av en urinvägsinfektion, typiskt nog! Sara körde in oss till akuten, och jovisst.. Nu går man på penicilin.. Så tråkigt! Men vad ska man göra?! Efter akuten blev det Mcdonalds mat, sedan hem och tittade på tv bara och slappade! Min älskling är så underbar, älskar dig.

Igår jobbade jag kvällen med Sara. Alltid lika trevligt, sen hängde hon med hem och sov här eftersom hon började tidigt idag. :) Ska kolla igenom lite grejor senare inför resan, det närmar sig. Längtar som tusan!

Ikväll kommer mitt hjärta hit och sover med mig. Saknar honom <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0