Hejsan!

Jag är tankspridd.. Väldigt förvirrad just nu!

Eller ja, har kännt såhär ett tag, men tänker hela tiden att det är väl en period eller något. Men det verkar inte gå över utan blir bara värre? Vad är det frågan om liksom? Har jag gjort något?  Menmen.. Man blir ju lite förvirrad !


Annars är det rätt så bra, börjar känna mig lite halvkass. På väg att bli sjuk? Hoppas dock inte det, har inte tid med det nu. Jobbar en hel vecka till sen åker vi ju till Kreta. Vill inte bli sjuk! Får väl försöka kurera mig..

Har varit med älskling på Sibylla innan, det var gott. Och till kvällens tvprogram blir det varmkyckling och ketchup. Mums! Hihi. Imorgon jobbar man natt, segt vill åka till Kreta nu, nu, nu! :)


Ha det bra.




Kommentarer
Sara

Snart är det dags att åka :) tänk dig, semester en vecka med sol och bad :)

2009-07-30 @ 21:30:18
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0