Hej hallå!

Måndag idag då, sista lediga dagen för mig. Imorgon börjar allvaret igen. Suck! Hade inte varit fel med 1 veckas semester till? Haha.. Näe, har och göra där hemma med.


Igår blev det lugnt, satt i myskläder till halv 4 kanske. Var seg på att komma igång, tog en låång sovmorgon oxå, älskling väckte mig 12.30! Undra hur länge jag sovit om han inte väckt mig? Haha, helt otroligt. När jag väl fått på mig kläder och fixat till mig, tog jag och cyklade upp till Sara och dem. Satt och snackade ett tag sen körde vi in till Mcdonalds på Stattena, skulle hämta Tobbe & Robin, dem hade varit inne på HIF! Under tiden vi väntade på dem hann vi njuta av en Mcflurry Marängswiss. Mums ! Sen körde vi hem igen, och mot kvällen såg jag & älskling Wallander-Hämnden. Sen somnade vi gott ; p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0