Falkenberg Nästa..

Godmorgon, sovit gott?

Jag har sovit som en stock med min älskling bredvid. Igår var vi ju på 40 års kalas/fest. Det var jättetrevligt, har en mycket rolig släkt om man säger så, blev mycket skratt, god mat & snack! Åkte faktiskt hem tidigt, vi hade bestämt oss för det innan och så blev det. Men vi klagar inte, den tiden vi vart där var det skoj! Sara var snäll och hämtade oss vid 21.30. Sen blev det hem och kollade film och åt godis. Mysigt!


Nu sitter jag här, laddad och redo som bara den... Om ca 1 timme bär det av till Falkenberg, ser verkligen fram emot det. Hoppas bara vädret håller sig regnfritt. Nej, nu ska jag ta och hitta kläder som är lagom varma. Huh? Hörs ikväll!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0