Eftermiddag i staden !

Som sagt, blev Helsingborg med Malin. Möttes upp vid stranden och tog sedan bussen ner i stan. Blev lite shopping på rean och det är aldrig fel :) Slänger in bilder sen på mina fynd. Tog oss en mumsig fika på Fahlmans, uteservering. Riktigt gott. Blev en Jordgubbsbakelse och Blåbärs Smoothie. Svalkande i denna sommarvärme! hehe. Efter det kände vi oss färdiga och då tog jag bussen tillbaka till Billesholm, hem till Tobbes föräldrar och åt kvällsmat, blev Kalops. Älskar det! Mums. Sedan stannade jag kvar där, satt ute på verandan och snackade tills 21.30, då cyklade jag till Bjuv för att möta upp Thobias. Fick sällskap av Robin, han skulle vidare sen. Därefter blev det hem och slappade i soffan. :) Mysigt!



  Väntan på bussen ner till staden.



  Jordgubbsbakelse och Blåbärs Smoothie på Fahlmans.


Kommentarer
Anonym

Kruka! ;) hihi.

Jag älskar att bada, oavsett hav eller bassäng! :D Men gillar Fria bad! :) Mysigt. Ska dit ihelgen o mdeär fint väder ,;)



Sert väldigt gott ut.

2009-07-01 @ 20:34:59
URL: http://tiiniisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0