Dålig uppdatering!

Aoo, har haft alldeles för mycket att göra. Inte hunnit med bloggandet! Hehe. Idag har jag jobbat, vi tog oss en fika på Gästis här i Klippan. Mkt gott, kan jag tala om. Det blir nya stället nu! Haha.. Supermysig uteservering hade dem oxå. Inväntar min bror nu, eller ja han kommer om 2 timmar ca.. Då har han med mitt efterlängtade balkongbord m stolar :) Haha ! Han tar även med 4 kuddar som mamma köpt till mig. Såna som är bra för min nacke & så! Behövs. Sen blir det bara lugnt ikväll, segt. Saknar ju Tobbe!

På fredag blir det en runda in på Helsingborgsfestivalen. Ska bli trevligt ! Sen blir det att vara hos min älskling i helgen. ♥


Imorgon ska jag ha en timmes massage, det ser jag fram mot !


Hej.




 Tog en Daim Brownie med grädde. MUMS !


Kommentarer
Anonym

Blir de utgång på fredag? ;)

2009-07-22 @ 21:54:29
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Emma

ser gott ut :D

2009-07-23 @ 11:39:16
URL: http://emsaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0