Bingolotto !

Japp, köpte mig en lott innan idag och slängde mig i soffan och kollade på Lotta. När det var dax för bingo så var jag koncentrerad.. Haha! Vilket gav resultat, JAG VANN FANIMEJ 50 KR ... Hoho, vad jag blev lycklig.. Skrek här hemma i min ensamhet; JAG FICK BINGO.. Haha! Sedan ringde jag mitt hjärta och berättade. Kände mig som ett litet barn, det pirrade i hela kroppen när jag berättade att jag vunnit 50 spänn! Haha..

Har även varit flitig här hemma, gick och handlade lite mat för det skrek i kylen här. Helt tomt! Sen blev det städning och sådär, har fixat & trixat lite här oxå. Men nu orkar jag inte mer för idag, så kastar in handduken nu! Måste sova, ska jobba imorgonbitti..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0