Vill så mycket,

men räcker tiden till?

Sov till halv 11, underbart med sovmorgon. Särskilt med min älskling bredvid! Idag ska vi till Väla, har ju en hel hög med presentkort känns det som? hehe. Vill shoppa non stop! Men innan dess skulle jag vilja stekas i ett solarie. Men räcker tiden till som sagt. Det får vi se! Ska sova hos min älskling inatt, är ledig imorgon. & då börjar även dansen! Kan ni förstå hur jag längtar??

Igår blev det bio med älskling & pappa. Vi hade iallfall tur med vädret igen. Verkligen en komedi! :) Som vi skratta. Haha ! Myspys. Sen orka vi inte för mycket när vi kom hem, somnade till en film i soffan ! haha ^^

Hade en läskig dröm inatt, att en tandläkare jagade mig. ; O
fyyy. det var jätteläskigt.
Börjar nämligen känna av att en visdomstand är på väg, håller på att bli knäpp ! & ont gör det. Tror det är därav min mardröm kommer ifrån.

Nu ska jag leta fram kläder för idag, sen duscha. Älskling har varit söt och diskat precis! Love him.

Ha en mysig söndag !


Kommentarer
Prinsessan Mariah

härlig blogg :D

2009-01-11 @ 13:15:06
URL: http://prinsessanmariah.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0