Väla !

Är hemkommen från Väla för ett litet tag sen. Hittade lite kläder och en efterlängtad nattkräm. Nu är det slut på vissen hud i facet!  :) Är nöjd med mina köp. Älskar verkligen att shoppa! Ni med? Haha. Blev Mcdonalds för min & josses del, men fick äta det i bilen hade lite bråttom hem! Hehe, men det gick lika bra. Är ju ledig idag, så blir väl slappe resten av dagen. Tänkte faktiskt gå och sola en runda. Hade varit skönt! & ikväll är det Top Model.


Är smått irriterad på min mobil, vi kommer verkligen inte överens ! Den böjar dumma sig som fan, och så jäkla teknisk är jag inte så jag kan fixa det. ;o Ska ringa min kära far och höra om där finns garanti på skitet? Isf ska jag ha en ny. Uhff, för detta. Mobilen är ju en del av ens liv, tyvärr. Jaoo, det löser sig! Annars får jag dras med den gamla halvtrasiga mobilen sålänge. Men hur kul är det liksom?

Vill ha mina kläder från H&M som jag beställt. Blir i denna veckan dem kommer! :)


puss & kram.


Kommentarer
Hanna H

sv;jag bor i bjuv jag=)trivs jätte bra i lägenheten men dock inte i kommunen..=/trevligt på väla idag?

2009-01-14 @ 14:39:01
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/
Tina

jodå.. trött & hungrig annars bra :D

2009-01-14 @ 16:12:12
URL: http://tiiniisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0