Underbara fredag!

Godmorgon. Sovit gott?

Pigg & vaken, det är ju fredag. Alltid lika underbart! Har tagit mig en varm morgondusch, nu väntar jag på att gå till jobb. Lite tidigt ännu, börjar ju inte förräns halv 9. Tänkte ju att då hinner jag blogga en runda!  :)

Igår var ju som sagt Malin här hos mig. Det var jätteroligt att träffa dig igen, gumman. Längesen nu ju! Vi hade hur mysigt som helst, snackade en massa, sola, gick en långrunda på 1 timme, spelade yatzi & drack varm oboy! :) Mys. Tack för allt.

Ja, tillbaka till den ljuvliga  fredag.. Min älskade Tobbe kommer till mig idag, jag LÄNGTAR ! Blir en massa mys ikväll, kolla Let´s Dance tex. :) Någon som mer ska se det eller? Såå bra, diggar Hasse Aro!

Mamma & brossan är hemma igen. Fick mess imorse. Älskar er <3

Ha en bra dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0