Tur i oturen?

Min dag har varit superbra. Kom iväg till bussen vid halv 3, men tyvärr kokade motorn över sista stationen i Kvidinge. My gaaad! Vadå, irriterad? Hade ju en tid att passa, skulle ju möta Sara. Ja, det blev att slänga iväg ett mess och förklara, men hon var så söt som kom och hämta mig mitt därute på landet. Jävla bussjävel rent ut sagt! Så det kan man ju säga var tur i oturen. Väl framme på Familia började vi känna oss hungriga så det blev mat på Graffitti :) Mums, alltid lika gott & trevligt sällskap hade jag. Tack för en jättetrevlig dag, Sara!  Efter besöket på Familia åkte jag med till Billesholm, träffade mitt hjärta en runda. Myspys! Han & Nille spelade Xbox när vi kom dit, så jag & Sara passade på att bowla lite. ;) Sen var dem med på en omgång oxå, jag förlorade med 2 poäng. Men skoj var det :) Sen blev det lite kvällsmat & sen mys med min älskling. Åh, vad jag älskar honom. Har aldrig varit såhär lycklig! Han är det bästa som hänt mig. Vid halv 8 hämtade min kära bror mig, körde till Oj i Åstorp och handlade lite gottis och sånt. Sen hem till honom och kollade en film, inte träffat honom på länge ju, & brun var han. Vill oxå utomlands ju! ; ) Efter filmen körde han mig hem och här sitter jag nu. Ska strax sova, en lång dag framför mig imorgon med tusen grejor att fixa. Men som sagt det löser sig !

Jag måste få säga att min bror har räddat min dag, när vi körde från billesholm till åstorp så dunka han musik för fulla muggar, asbra låtar! Så jag fick låna skivan och bränna till datan, så nu sitter jag här i soffan och diggar! Ååh, jag älskar verkligen musik. :) thaaank's brooo.

- Förstår mig inte på vissa människor? Varför prata bakom ryggen? Blir så less på er. Att ni orkar, men nu har jag ännu fler anledningar till att inte tycka om er...


Godnatt   ♥


Kommentarer
Tina

Låter bra gumman ;)

Ska bli kul att se !

Ja den är så bra. Ska lägga mig och läsa den nu sen sova!Upp tidigt och jobba ;S

2009-01-21 @ 22:46:08
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
✿Linda H ✿

asså... det föll inte damen i smaken.. fan.. jag som ville skapa en trend!!

2009-01-22 @ 11:21:24
URL: http://hogsta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0