Torsdag

Godkväll folk !


Hann med en runda i solariet innan jobbet.. Det var underbart som vanligt!
Fick sluta vid halv 9 ikväll, tog komp. Var verkligen inget att göra ikväll, bättre gå hem än att bara sitta liksom. Messade Josse direkt när jag gick hem, blev en snabbis hemma, bytade om och på med vinterpalterna! Möttes på Netto för vår kvällspromenad, jag gillar det starkt. Tog en mindre runda idag eftersom jag ska upp tidigt imorgon och jobba, men vi hann prata om allt möjligt ändå! Det är så sjukt skönt att ha en vän som Josse, kan verkligen öppna mitt hjärta för henne, hon lyssnar och stöttar. Vi är lika i det mesta, min allra bästa vän.  Nu sitter jag i min kära soffa med datan i knäet och myser i min ensamhet! Ska strax fundera på sängvalsen, men lyssnar på jättemysig musik som Josse skickat till mej. Riktigt riktigt riktigt jäkla bra ! Mysmusik.

Imorgon är det fredag och det jag ser fram emot allra mest är att få ha min älskade tobbe hos mej. I hans närhet känner jag mej trygg & älskad. Han är underbar på alla möjliga sätt! Jag är världens lyckligaste människa som får känna hans kärlek. Det är en underbar känsla! Jag älskar dej mitt hjärta tusenmiljonertriljoner, äh det går inte att förklara. Vi vet vad vi känner och det är huvudsaken, visst? KÄÄÄÄRLEK ! ! !

godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0