Snömys.

Slutade jobba halv tio, promenerade hem bytade om till mina fina träningskläder. (tack mamma) Gick och mötte upp Josse, sen tog vi oss en härligt promenad på cirka 1 timme, lite mer faktiskt. Så underbart skönt, ett stort plus för snön som kom precis lagom tills vi skulle gå. Nu har jag kröpit ner i soffan och gjort lite varm oboy, mysigt! Men saknar tobbe otroligt mycket, älskar verkligen honom. <3

Imorgon tänkte jag ställa klockan och gå upp lite tidigare, funderar nämligen på att sola en runda och fixa lite annat. Sen jobbar jag kväll. Men imorgon ska vi ut på en kvälls runda igen, underbart ! Hoppas det är snö då med.


puss & kram.



                Snöfina.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0