Snökaos.

Aa, det snöar ännu mer idag. Men man kan ju inte klaga det är mysigt! Jag tog lite sovmorgon och ändrade min tvättatid till imorgon. Det var rätt skönt, men vaknade på ett väldigt konstigt sätt. Sover så himla knepigt ! ! Ett problem som är rätt svårlöst? Aja, nu ligger i soffan med min laptop och lyssnar på MTV. Britneys top 10! Haha, men hon gör mkt mkt bättre musik nuförtiden. . Och hon lyckas alltid ha sådär jättefin kropp?! *avis, lite grann* menmen.. Nog snackat om henne nu, jag har tänkt ut hur jag ska lägga upp min dag. Blir en långpromenad nu på förmiddagen, inom Ica och lämna in min ansökan om ICA-Kort. Nu jäklar ska här samlas bonus. Sen tror jag att jag tar en runda i solariet med, hade varit skönt. Sen är det bara hem och duscha för att sedan gå till jobb. 14.30-22.00!

Hejdå.



Kommentarer
Erika

Jag saknar dig med älskade du! :)

2009-01-08 @ 13:58:57
URL: http://erikaroos.blogg.se/
Sara

Du lilla snäckan :). Jag hade tänkt fixa en tjejkväll eller något liknande... Typ spela laserdome, gå ut och äta sen festa kanske!! Är du sugen? PussPuss

2009-01-08 @ 19:27:43
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0