Skridsko :)

Aa, igår hämtade Tobbe och Sara mig i bjuv. Sen körde vi hem, åt några mackor sen var det dax för skridskoåkning. Älskling hade köpt ett par till mig <3 Så söt han är! Ner till en damm, jag & Sara var ungefär som bambi på hal is. Men efter ett tag så gick det undan. Skiteroligt. Nille kom oxå ner och åkte lite med oss ! Efter nästan 2 timmar på isen gav vi upp, hem till älskling och drack kaffe :) gott . sen blev det Tacos och mys. Men vid åtta tiden fick vi ett ryck igen, jag, sara, tobbe och robin stack ner till dammen igen och tog ett kvällsåk på våra fina skridsko. Hihi ! Men sen kan jag ju tala om att jag var trött. Slog igång en film, som jag somnade gott till. hehe, såg inte ens halva! ;) Vaknade upp men min älskling idag, mysigt. Vet ni vad?? Jag har ont i hela kroppen idag, hahaha ! 

Är hemma nu, ska strax jobba. ; /


Ha en bra dag allihopa.


Älskar dig, Thobias! Du är mitt allt, den finaste som finns. Är så glad att det är vi ! <3











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0