Myspys.

Aa, det blev det igår för hela slanten. Jobbade till 11.30, tog tåget till Åstorp. Malin & Jatte hämtade mej där, körde in till stan. Inom och hämtade pengar hos min mammas morbror. Sen gick jag till ÖB, handlade såna "bra att ha saker". Alltid lika roligt. :) Sen gick jag därifrån till Ramlösa station på 4 minuter, det känns som rekord? haha. Tog tåget hem, gick inom Netto på vägen, handlade lite i matväg. När jag kom hem väntade jag in tobbe. Sen gick vi och handlade pizza. Mumsi! Kollade film, efter film, massa mys. Sen hade vi lite fotbad o så med! Älskar dig, tobbe <3 du är den underbaraste i hela världen.


Idag är det lördag och har avslutat mitt jobbepass. Börjar bli lite raastlees?? Ska iaf busa med min josse idag. Men den stora JOBBIGA jäkla frågan är, VAD SKA VI GÖRA? haha ^^.. Men som sagt om vi slår våra kloka huvud ihopa så kommer vi nog på något skoj som alltid. :)


Höres sen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0