Morrn Morrn !

Är kass på rubriker, jag erkänner det. Men det får ni stå ut med! Vaknade imorse utan min väckarklocka, otroligt. Brukar sällan göra det! Hade ju ställt den på lite sovmorgon, men ikke. Ännu värre med min nacke idag, hade behövt en omgång massage. Får vänta tills imorgon och be Tobbe snällt (a)  : ]

Idag är det Åstorp för min del, ska göra ve naglarna & träffa Malin. Som jag inte gjort på länge länge ! Sedan blir det bussen hem, och promenad med Josse mot kvällen. Underbart! Kan ju inte bli en bättre dag, nästan.

Jag börjar få panik.. Nästa helg åker vi till Kläppen, skidsemester. Men vad ska man packa med sig i klädesväg? Har skidställ & underställ m.m Men va tusan det tar ju nästan upp all plats i väskan? pah. Orättvist! Jag får väl stampa, hoppa, trycka, helt enkelt vara hur våldsam som helst för kläder måste jag ha med mig. Klarar inte mig på 1 par jenas och sådant? Aldrig! ! Äh, det löser väl sig. Tur att Malin ska med :)

Fick ett sms av Mamma innan, dem åker från hotellet idag. Saknar dem så himla mycket! Men imorgon då är dem hemma hos oss igen. & daniel du ska få en bamsekram! Älskar er.


Ha det bra, hörs sen. 


Kommentarer
Hanna H

jag hoppas dina naglar blir bra idag=)massa kram

2009-01-15 @ 10:39:35
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/
Hanna H

sv;jag syr ja=)men jag gav mig på det precis men kände att jag inte va riktigt på humör...lika bra att skita i det då för annars gör man bara det slarvigt=)jag har faktiskt inga planer förutom att jag ska till sjukgymnasten i kväll...så jag får så va dagen bjuder på=)kram

2009-01-15 @ 12:01:22
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0