Life is short . .

Godmorgon.
Helt otroligt att jag hinner blogga såhär på morgonen. Börjar strax jobba, slutar 13. 00 idag! Skönt, sen är jag äntligen lite långledig. Har precis plattat mitt hår och slängt på mej lite kläder, frukost kan jag ju som sagt inte äta än. Är ingen morgonmänniska när det gäller mat!! Men det blir kaffe på jobb iaf, standarden. Men visst är det inte bra, jag vet. Men vad är godare än kaffe & morgoncigg? :) haha. Nej slutpratat om sånt trams ! Vi har alla många åsikter om den saken. Nu ska jag hitta fram ett par benvärmare sen borsta tänderna och gå till jobb. Ha en bra dag, hörs sen! puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0