Kvällsrunda!

Kom hem från kvällsrundan med Josse för ca 15 minuter sedan. Det var verkligen en mysig promenad som allt annat är när det gäller min kära vän. Hon är underbar ! Vi börjar komma in i detta nu, och det är så himla roligt. Får se om det blir en runda imorgon oxå, slutar 22 då med. Men det återstår att se! Min förmiddag invigde jag i ett av Oasis solarium, mycket härligt kan jag tala om. Sedan blev det inom affären och handlade lite. Nu har jag börjat tina upp lite efter min kopp varm oboy. Det är verkligen något man uppskattar efter en lång kall promenad :) superbra. Nu ska jag bara blogga klart sen hoppa i säng, är rätt trött. Jobba kväll imorgon igen, det börjar bli rätt segt. Men snart min lediga helg och då blir det massa mys med min älskade. På fredag lutar det just nu åt premiären på Let´s dance och massa slappe! Underbart. Kan ni typ ge mig fredag så jag kan få pussa på mitt hjärta?? Saknar ju honom..

Godnatt på er !


                                         


Kommentarer
pixiedoll

fin bild :)

2009-01-15 @ 13:22:21
URL: http://pixiedoll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0