Klok unge!

Haha, tittar på ett komediprogram på 5:an. En liten unge fick en fråga..

Vad vill du bli när du blir stor?!

- Jag vill inte bli stor.

Hahaha, rätt smart sagt tyckte jag.


Till verkligheten här nu. Har städat, tvättat och påbörjat min packning. Fasen, det är verkligen svårt. Vet inte alls vad jag ska ha med mig. ; / Jag är ju rätt känd för att packa alldeles för mycket bara jag ska vara borta 1 natt. Haha! & hur ska detta sluta? Vi ska ju vara borta 1 vecka. Men jag får väl tänka att det inte finns så mycket plats i väskan. ;p Kanske hjälper?

Har precis slängt i mig lite mat, eller ja nudlar & ägg. gottigottgott. Ska strax hitta fram en film och gå hem till Josse! :) Ska bara packa klart först. Hihi!


Kommentarer
Tina

Ja den är bra ;) Blir de lets dance imorgon? :D

2009-01-22 @ 19:41:11
URL: http://tiiniisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0