Huvudvärk & slö !

Jag förstår inte en sak, när jag har huvudvärk så kan jag verkligen inte vila. Jag får mer energi än någonsin, som igår hade dunderns värk i mitt huvud, men då sprang jag runt och städa och plocka ner julgrejor, ändrade om m.m ! What? Förstår inte detta riktigt, varför inte lägga sig en runda på sofflocket och koppla av? Men det fungerar verkligen inte för mig. Knepigt !

Efter allt pelande kom Josefin till mig, vi satt och snackade lite försökte komma på vad vi skulle göra. Ingen av oss hade ork till något typ. Men vi kom fram att mat skulle vi äta, gick till Restaurang Chaplin. Mums! Åt där och hade myspys. Sen tog vi en runda i byn, gick och kollade lite. Inom Ica och handla popcorn och cola :) sen hem till mig igen och kollade en komedi, verkligen en myskväll. Efter filmen satt vi och snakkade till halv två inatt om allt, det är underbart. Tycker om min Josse väldigt mycket, hon är guldvärd!

Jag somnade som en stock sen och vaknade idag 5 minuter innan klockan ringde. Sitter här nu men ska strax dammsuga, torka golv m.m. Sedan bege mig ut i byn en runda och passa på med en promenad, rätt skönt när det är sådär lite kallt ute! Sen hem och duscha, gå till jobb. Yes, såhär ser min förmiddag ut :) Ha en trevlig dag allihopa.

Puss & Kram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0