Helgen <3


Helgen är slut och det går alldeles för fört. ; /



Fredag; Min älskling kom, vi tittade på Let´s Dance och hade myskväll.


Lördag; Jobbade till 15.00.. Sen hem och spelade lite yatzi med tobbe tills vi kom på vad vi skulle göra. Det blev en promenad och en runda i solariet. Nu kan jag verkligen inte sola på ett tag, brände mig ;( haha! Sen gick vi inom affären. Handlade lite till kvällsmaten. Det blev potatis i ugnen, lövbiff & bearnaisesås. Mums säger jag bara! Vi hyrde även en film " The Strangers " Läskig som tusan. Hihi! Buut, efter maten gick vi inom jobb och snackade lite med Malin ang Kläppen så hon är medveten om hur allting kommer bli till helgen ;) Sen hem till Frida, där dem satt och drack lite :) men vi var bara sociala ett tag sen gick vi hem och slängde igång filmen. Mysdag! <3

Söndag; Vaknade vid halv 10. Ville inte gå upp, hade kunnat ligga i sängen med mitt hjärta hela dagen och berätta hur mycket jag älskar honom ;) Men det var bara upp & hoppa. Spelade en runda Vem vill bli miljonär på Dvd. :) Skoj. Sen tog jag en dusch & så gick vi och hämtade Mat från Centrum Kiosken. Nu ska jag strax gå till jobb! :( Men har haft en mysig helg med älsklingen. Älskar dig, thobias !

Hur har er helg varit? :)

puss & kram.


Kommentarer
Tina

hiih så mysigt! :)

vem håller du på i lets dance? :D

2009-01-18 @ 15:28:27
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Tina

Ellerhur ;)

Jag är sugen på de aprikosfärgade!

http://efashion.se



2009-01-19 @ 15:55:38
URL: http://tiiniisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0