Godmorgon!

Hemma igen efter några dagar hos min älskade. Det är verkligen underbart att få vara i hans närhet!

Känner att jag behöver skriva av mej lite här. Är väldigt tankspridd, får inte bukt på vad jag vill ha ut av alla tankarna. Verkligen jobbigt! Det finns så mycket här i livet man vill, men tyvärr inte kan få. Eller är det bara att kämpa på för att uppnå sitt mål? Men har nästan glömt bort hur man gör. Hur kämpar man? Vad vill jag, hur vill jag leva? Åh, så jobbigt. Jag känner för det första att jag behöver mod, mod för att våga vissa saker här i livet. Och stärka upp min självkänsla. Kanske dax att börja läsa lite av Mia Törnbloms böcker igen? Hon är en mycket stark person. Beundrar henne för hennes sätt att komma tillbaka! Hur stark hon har blivit och kan hjälpa andra människor. Det är liksom typ, Go For It ! Glömmer aldrig hennes förevisning vi var på med jobbet. Underbart, vilken energi! Som sagt, jag beundrar henne.

Efter jobbet ikväll ska jag ut och gå med Josse. Behöver verkligen prata av mej, och det finns inget bättre än att få göra det med den underbaraste varelse här på jorden som förstår mej helt ut. Min kära Josefin! Jag tackar henne för mycket, hon pushar alltid mig och det bästa med allt, tror på mig. Tror att jag kan lyckas, ingenting är omöjligt!

Jag är så lättirriterad, blir arg för ingenting. Har mina hastiga utbrott för ingenting, vad händer med mig? Är jättekänslig, tårararna kan lätt spruta för nada. Men jag håller tillbaka dem, har ju ingenting att gråta för liksom? Är hur lycklig som helst med kärleken & vännerna, även familjen. Så jag menar, varför detta känsliga? Märkligt hur vi människor fungerar. Eller jag är ensam om detta?!

 Nu har dem bannemej höjt priset när man ska åka tåg oxå? Vafan är det för problem med Sverige? Ruinera oss, gör det. Blir så arg. Ursäkta men det är jävligt löjligt?

Nej, nu ska jag inte klaga mer. Men det känns skönt att få ut allting, men kanske inte roligt för er att läsa. Men det är ju faktiskt inget lästvång på denna sida, visst? 

Ha en bra dag, jag ska fortsätta gräva ner mig i deppmusik och försöka komma på bättre tankar ! ! 


Kommentarer
Fjädern:)

Tack gomman för den fina texten:) Klart jag finns här för dig till 120% du är ju helt guld värd min ängel..Love you



Det är klart man får gråta för ingenting..Även om man är lycklig så är det helt ok, och bara händer ibland utan anledning..det är så vi fungerar..och det är bättre att få ut det än att hålla inne det:) prova med dagboken igen..och så ses vi ikväll och mega pratar..älskar dig snäckan min finns här i vått och tort:D

2009-01-13 @ 11:33:05
Hanna H

livet blir ju vad man gör det till...=)och tack olov har man viljan sj hur man ska hantera det som har hänt.Jag väljer bara att de allt de negativa som ågot positivt=)tack för kommentaren=)

2009-01-13 @ 12:56:38
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/
Sara

Livet är som en berg och dalbana, det går upp och ner och ibland känns det som man aldrig kommer få stopp på det!



Du vet var jag finns om du behöver en extra vän att prata med :)

2009-01-13 @ 13:20:57
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/
Hanna H

sv;tack igen för kommentaren.Vill du sj har bilder på din blogg som jag så kan jag gärna berätta hur man gör...=)kram

2009-01-13 @ 16:29:08
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/
Tina

det är det verkligen! :D

allt bra idag gumman?

2009-01-13 @ 22:17:10
URL: http://tiiniisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0