; /

Hemma från Åstorp. Tog bort mina fina naglar idag, eftersom Sofie strax ska vara Mammaledig och jag vill ju inte gå till någon annan, trivs så bra hos henne & är alltid nöjd. Så får bannemej vänta tills hon är tillbaka igen. Men fyy vad jag kommer sakna mina naglar! Det är så tomt utan dem faktiskt. Men jag vänjer väl mig! Hälsade på Pappa en runda oxå idag, alltid lika trevligt. Malin följde med mig hem, myspys. Vi gick inom Nova när vi hoppa av bussen, köpte mig en fin tröja på rean! :) Sedan gick vi bort & solade en runda. Skööönt! Nu sitter vi här och tittar på Next. Haha, så jäkla lökigt program egentligen.. Men roligt att titta på! Blir en halvsleden film ikväll & tidigt i säng.. Jobba imorgonbitti!

Puss & kram.


Kommentarer
Anonym

du jag går hos en tjej i bjuv som fixar naglarna med gelé och ibland håller mina naglar i över sex veckor=)priset är 320kr-340kr=)jag blev lite kass på dagen så jag fick slänga mig i soffan o kika på film...kram

2009-01-15 @ 19:26:35
✿Linda H ✿

stackars dig.. jag hade akryl och sen när jag tog av det knäckte jag varenda nagel... de blir så skadade och så e man van vid att de håller!!

2009-01-15 @ 20:51:05
URL: http://hogsta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0