Daglig dos

Kom hem för ca 20 minuter sedan. Gick kvällsrundan med Josefin, det var verkligen behövande. Fick pratat ut, tack för att du orkar med mina problem. Eller ja, problem kan man nog inte kalla det. Alla tankar, jag behöver en knuff då & då! Man är ju bara människa, precis som alla andra liksom. Hade jag kunnat trolla så hade jag gjort det för längesen. Är ni med mig vad jag menar?

Är ledig ons-tors. Skönt, Josse frågade om jag  ville följa med till Väla imorgon. Och självklart vill jag det! Utan tvekan. Förmodar att vi lunchar eller fikar, brukar bli så. Det är mysigt! Ska försöka hitta två lampskärmar till sovrummet. Är i stort behov av det! Hoppas turen är på min sida.

Måste bara berätta en jätterolig grej för er, igårkväll när jag befann mig hemma hos Tobbe så ringde Josse. Jag & Sara satt i köket och var allmänt trötta & tramsiga. Vi kom på en superidé, Josse vill köpa sig en hund... (det var så allting började) så trött/tramsig som jag var sa jag att jag skulle skaffa mej ett marsvin, och Sara kom på att hon skulle skaffa en guldfisk, så skulle vi alla gå ut med våra husdjur. HAHA ! Okej, förstår om ni inte alls tycker detta är roligt, men vi tyckte det igår. SKITSKOJ! ! & idag när jag mötte upp Josse kommer hon med en påse i denna påse låg där ett gosedjur... Ett Marsvin. Tyckte det var supergulligt, hon hade köpt det till mig idag på Ikea. Eftersom vi pratade om det igår ! HAHAHA, klockrent om ni frågar mig. Äh, ni förstår er inte på detta ändå. Men tack, gumman. Du gjorde min kväll !

Nu ska jag titta lite på tv sen krypa ner i sängen.

& grattis älskling. är glad för din skull, detta fixar du bra! älskar dig. ♥


Kommentarer
Hanna H

vad skönt att du ha en kompis som finns där för dig=)sj så har de flesta vänner tröttna på en pga av mina sjukdommar...tex att jag inte orka lika mycket som innan m.m...lite tråkigt.alla behöver någon att prata med =) föresten vart bor du...såg du skulle till väla så det va därför jag undra=)

2009-01-14 @ 13:54:36
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/
Sara

Hahaha, de va roligt :P När kommer Josse med en guldfisk till mig då :D?

2009-01-15 @ 13:45:21
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0