Brrrh !

Kan ju säga att det är ganska så kallt ute nu alltså. Usch & Fy ! Slutat jobba halv 12, hemma nu ska duscha och fixa till mej sen åker jag hem till min älskling. Back imorgon igen ! Tänkte sola idag, men har ingen ork, tar det imorgon på vägen hem istället. Skönt! På måndag är det nya tag som gäller, ska börja dansa Hip Hop med Josse och Sara i helsingborg. Ska bli så jäkla skoj, och skitbra träning på köpet. Annars är det dax för ändrade kostvanor igen nu efter jul & nyår. Träning, simning och promenader + dans då,  är det som gäller i veckorna framöver. Och massa skräp på helgerna! Jag ser fram emot detta nu, komma igång liksom. :)

Jag har redans städat bort julen, är så jättetrött på den. Ska bara bråka med granen i veckan och slänga ner allt i källaren. SKÖNT ! Har fått nog av allt detta nu. Haha ! Börjar längta till sommaren igen....


Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0