Underbara du.

Min allra bästa vän Josefin. Hon kom in i mitt liv och vår vänskap växte snabbt till något stort, hon får mig att le fast allt är upp & ner. Hon stöttar mig och finns där för mig dag som natt. Är så himla glad att vi fann varandra och blev så bra vänner. Vi skrattar och har jätteroligt varenda gång vi är i närheten av varandra. Men det jag vill ha ut av allting är att hon är den underbaraste människa på hela jorden. Och jag har tur som får ha henne i mitt liv! Tack ännu en gång för allting, gumman. Du är guldvärd  ♥




Kommentarer
Josse =)

Naw tack gomman du är helt underbar =) jag är så glad att jag får ha dig i mitt liv..vi har ju alltid så skoj skoj tillsamman =P du är guld värd och min absolut bästaste vän..älskar dig hjärtat..

<3<3<3<3<3

2009-02-11 @ 23:09:27
Sara

aww vad gulligt :)

2009-02-12 @ 15:26:42
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0