Torsdag!

Vaknade av min väckarklocka vid 10. Slängde på mig slappekläder, gick och solade sen på vägen hem tog jag en omväg så jag kom ut en runda. Det var verkligen skönt ! :) Lite kallt om händerna bara, glömde vants ! Brrh. Nu sitter jag här och väntar på att jag ska tvätta 12-16. In i mellan ska jag ta en dusch och fixa till mig, blir Ikea med Josse, Marie & Rasmus sen. Skojskoj! Ska se om jag hittar något fint till mitt hem.. Haha! Sen ska jag höra om Josse är sugen på en promenad ikväll om vi inte är hemma försent ; D ..

Det är inte klokt, jag är så besatt av att se Våra Bästa År nu förtiden. Det är ju så löjligt spännande! Haha ^^ Så hoppas jag hinner se det idag, men det tror jag eftersom tvätten i stort sett sköter sig själv. ; P


Hörs sen, puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0