Tisdag.

Godmorgon!

Legat ända sen i fredags, tycker inte om att vara sjuk.. Igår hade jag lite energi, tog tåget till Bjuv så hämta Sara upp mig där. Körde in till Väla, betalade första delen av resan och gick ett varv sen hamna vi på mcdonalds. Mums det var gott. Sen körde vi till dansen men den var inställd för det var sportlov. Inga kommentarer på det!!  Vi hade nämligen inte fått den informationen. Så vi körde till Väla igen och åt en god glass, sen åkte vi hem till mig, lagade köttfärssås och pasta. Sen blev det film med älskling, och jag blev dåligare.. ; / När jag vaknade imorse var det ännu värre, mamma ringde och undra om jag kom ner till Nova en runda för dem hade halva rea priset.. Så jag tog på mej kläder mötte upp mamma och fick en massa fina kläder :) hihi! Tack <3  men då såg mamma hur dåligt jag var så vi fick ringt och sjukanmält mej.. Nog lika bäst! Blir det inte bättre i veckan så får jag gå till doktorn helt enkelt. Nu ska jag äta frukost med Tobbe! Hörs senare.



Kommentarer
Hanna

tråkigt att vara sjuk...tyvärr gör man felet att då man tror man mår bättre ,att man gör en massa och sen får man surt igen det och får dubbelt upp och blir sämmre igen.Hoppas snart du mår bättre.krya på dig

2009-02-18 @ 10:52:53
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0