Såndär On-Off Knapp, tack..

Hejhej. Allt bra med er idag? Själv rullar det på som vanligt. Väldigt trött och seg idag, typ no power. Tänkte blogga lite nu, hinner inte sen, fullt ös idag. Därav en seg & slapp morgon. Älskling är uppe i borås tror jag det var, och ska kolla träningsmatchen som spelas med HIF idag. Det blev så tomt när han gick imorse, men jag kunde somna om. Gick upp vid 11. Håret åt alla håll, värsta morgonlook. Haha! Snackade lite med Sara, tog morgonciggen sen gick vi in och spelade Wii en runda. :) Nu har jag precis ätit en pizzabit från gårdagen och kollat på Sara när hon strykte sina kläder som hon ska ha ikväll. Hihi! Inte många timmar kvar tills tjejkvällen. Ska bli så himla skoj! Jag & Sara ska ta tåget till Klippan vid 16. :) Hörs imorgon!


Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0