Så jävla onödigt ! !

Hemma från jobbet. Det har gått bra, men fick värsta attacken av en konstig huvudvärk innan och den sitter i fortfarande. Så jobbigt. Kan knappt titta, gör jätteont ända fram i ögonen typ. Isch! Är väldigt trött med så blir tidigt i säng idag, ska även upp tidigt och jobba imon. Suck, men min lediga helg så man ska inte klaga! Hihi.

Jag är väldigt irriterad på allt som har med det tekniska och göra. Alla jävla ljushuvud som tror ni är smarta, sluta upp. Fick en släng av virus på datan innan idag, så jävla onödigt. Ringde brossan i värsta paniken, och han så till mig att absolut inte göra några typ bankärende över nätet sålänge jag har detta & såna viktiga saker. Men ska ta med mig datan imorgon när jag ska till Åstorp, så lämnar jag in den så får brossan fixa den till mig över helgen. Vafan, jävla idioter som sitter och fixar med virus och skit, har ni inget liv? Grrh... Aja, hädanefter ska jag ha världens bästa virusprogram så jag inte får nått skit alls. Sådeså!

Nog pratat om det då. Imorgon ska jag åka hem till min älskling och sova där, saknar honom så himla mycket alltså. Sen på lördag är det dax för Tjejkväll. Ser jag fram emot. Bjuds på Taco & förfest hemma hos mig, så skoj. Sen in mot helsingborg och nattbowla, sedan utgång. Riktigt riktigt skoj! :) Men det uppdaterar jag för er på söndag förmodligen. Tihi !

Nu ska jag titta lite tv, sen krypa ner i sängen. Godnatt på er!


Kommentarer
Josse

oh dumma virus...tar du med skivor imorgon :) ska bli kul som fan på lördag längtar :D

2009-02-05 @ 23:49:14
Hanna

hoppas huvudvärken ger med sig och att du får bort viruset på datan.kram

2009-02-06 @ 11:24:35
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0