Runda bubblor

Morrn Morrn.

Vaknade runt halv 11, väckte mitt hjärta sen gick vi ner och åt frukost. Nille & Preve kom på Kaffe så nu sitter dem där uppe och spelar Fifa och för värsta oväsendet, men det är rätt roligt att lyssna på dem. Jag har nyss varit flitig och dammsugat. Sara kom hem för ett tag sedan oxå så frågade jag om hon ville med ut och gå med mig & Batte. Så vi ska ge oss ut, men avvaktar lite pga regn. Men inom kort blir det! Härligt. Sen känner jag hur lockande en dusch hade varit, men ack jag orkar inte, inte just nu iaf. Haha! Blir väl efter promenaden. :) Yesyes, ikväll kommer Pappa & Daniel och hämtar mig, vi ska ut och äta, fira mig lite. Sen blir det tillbaka hit, till min älskling. Men innan dess ska jag & Sara köra och handla oxå. Hihi :) Vi får lyckas få ett besök i en mataffär att vara så himla roligt. Haha! Nepp, nu ska jag göra annat.

Hörs.

Stort grattis till min älskade Josse som fyller 22 år idag. Hoppas du får en underbar dag, för det är du värd.
Älskar dig, vännen!



Kommentarer
Anonym

Tack mitt hjärta =) ja då det var helt ok för att vara på jobb...hihi om bara några dagar ses vi igen =) älskar dig med

2009-02-27 @ 16:50:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0