Ny vecka!

Vaknade och kände mig som en zombie rent ut sagt, ont i hela kroppen och trött. Men efter en kopp kaffe & morgoncigg börjar jag bli människa igen. Ska strax göra ve mig lite, sen åka till Klippan. Jag & Tobbe ska hjälpa min kära Josse och flytta :) tihi. Sedan bär det av till helsingborg, danskursen börjar idag för vår del. Längtar som tusan, ska bli intressant och se om man är vig som ett kassaskåp? Förmodligen. Haha ! Ska försöka storhandla idag oxå på något sätt, har ju ingenting hemma. Hehe! Men det löser sig. Ha en bra dag, uppdaterar senare. Hejhej !



      Jag & Tobbe på harrys i Sälen.


Kommentarer
Josse

Tack för hjälpen min ängel:)

2009-02-03 @ 16:32:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0