Mår som man förtjänar.

Halloj. Då va det söndag igen, hade riktigt riktigt riktigt roligt igår. Fast var nog min sämsta bowling omgång någonsin. ; / Haha! Men det bjuder vi på va. Efter vi bowlat stack vi till Bakom, dansa och tjoa lite där. Sen en runda till Utposten! Mkt skoj. Sen kom Robin och hämtade oss, mer festsugna var vi så Jag & Sara drog hem till Nille och efterfestade med han & Tobbe. Hihi, spelade guitar hero & diskuterade katter ;D hahaha! Somnade gott sen kan jag tala om med min älskling. Hihi! Vaknade halv 3 i eftermiddags, snakka om rekord. Mådde som en apa, fyfasen. Men åkte ändå till Ikea med Älskling, Sara, Lotta & Robin. Kollade lite och så köpte Tobbe en säng :) Själv hittade jag min efterlängtade lampa som jag ska ha i hallen. Its good! Varit i Åstorp och hälsat på Pappa en snabbis oxå. ♥ Nu är det snart dax att slänga fram godiset & colan för det är ju Beck på tvn. :) Sover hos älskling inatt med, har inte haft ork att ta míg hem! Haha.



Jag längtar som bara den tills vi reser.


Kommentarer
Hanna

åh vad vacker bild=)vart bär det av?kram

2009-02-09 @ 10:39:55
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/
Sara

Tack för en mycket roligt Lördag :)! Måste göras om, fast med lite mindre att dricka ;) haha!

2009-02-09 @ 21:15:49
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0