Jag är nog ingen nattuggla..

Nej, det känns inte så längre. Igår när jag kom hem från middagen med Pappa & Daniel, så satte jag mig ner och kollade lite på dem här värsta bilförare.. Fyfan, dem är ju inte riktigt kloka, till och med jag kör bättre och jag har inte ens något körkort. Förjäkligt! Aja, sen gick jag & Sara ner till Ica, inhandlade ciggaretter och en cola. Det var skönt med en promenad. Sedan slängde vi oss i soffan med varsin filt och kollade på tv! Härligt. Kände riktigt hur jag blev tröttare & tröttare.. Har ingen ork längre och jag som brukar verkligen vara pigg på kvällskvisten! Det kan väl inte vara för att jag är året äldre? Hahaha. Undra då hur det ser ut när jag är 30? :O Mohaha. Skämt & sido. Tror det är för att jag inte är helt kry än.. Vaknar för minsta lilla oxå, hur trött jag än är. För Tobbes telefon ringde imorse och jag sätter mig rätt upp, sen kunde jag fanimej inte somna om.. Det är inte roligt att vara såhär lättväckt.  När jag gick upp imorse kändes det som jag var tillbaka på ruta ett, näsan är snorig, huvudet är tungt & jag är allmänt seg. Usch, jag vill bara tillbaka till verkligheten igen och börja jobba som vanligt. Men inte så många dagar kvar nu.. Söndag går jag på min tur igen efter sjukskrivningen & förhoppningsvis med jätte mycket energi som jag brukar ha! Aja, tillbaka till igår.. Vi halv 12 tiden körde Sara & Jag för att hämta grabbarna i Ängelholm, båda var megatrötta så vi kämpade oss dit. Blev en tur inom helsingborg och mcdonalds för att lämna en kille.. och sedan tillbaka för att sova.. Vi tog med oss "picknick", cocacola & diestive bars. Haha! Allt för att bli lite piggare. Väl i Ängelholm, hämta vi dem vid stationen och ingen risk för att somna då inte. 3 sjungandes killar i baksätet, herregud säger jag bara. Jag & Sara fick skrika till musiken för att överrösta dem! Haha? Galet. Men dem hade haft skoj och det är ju huvudsaken.. Och ännu ett lyckat besök för mig & Sara på Mcdonald's.. Vi hade riktigt roligt därinne. Haha! Yesyes, nu ska jag nog tänka på ett slut här för detta blev jättelångt. Men vi hörs senare. Hejdå!


Kommentarer
Sara

Hihi tack för picknicken :P haha

2009-02-27 @ 12:46:45
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/
Anonym

aw tack gumman!(:

ja, de är riktigt bra.. Morgan & Laila är bäst! Ellerhur?

2009-02-28 @ 11:06:26
URL: http://tiiniisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0