HOT STUFF !

Godmorgon kära bloggläsare. Sovit gott? Själv har jag väl sovit sådär, för det första har jag saknat Thobias sidan om :( Hade ställt klockan på 11 för jag tänkte ha lite sovmorgon. Men ikke! Daniel ringer vid halv 9 för att berätta att han har köpt en kattunge, och att jag kanske får passa den när han åker till Thailand nu i mars. Yes, ytterligare ett försök att somna om efter samtalet. Lyckades 1 timme ungefär, sen började några av grannarna borra i alla möjliga väggar som finns och dem håller på fortfarande. Grrh! Jävla skit, så jag gav upp. Nu väntar jag på att jag ska börja tvätta 12. Hade inte så mycket tvätt så det ska gå snabbt idag så jag kan gå bort till Josse och hjälpa henne :) hihi! Ska nog ta en långpromenad ikväll, känner att jag behöver det. Det är alltid lika skönt & uppfriskande! Men jag uppdaterar mer senare hur min dag blir. haha! Mycket kan ske.


Hejsålänge.


Kommentarer
Josse

Tack för hjälpen idag gomman :)

Love ya

2009-02-04 @ 20:53:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0