Hejsan!

Nu har min data hittat hem igen, det är skönt kan jag ju tala om för er. Haha!  Redan onsdag, rätt skönt vill liksom bara ha helg. Fast jag jobbar, men helg är ändå helg typ! Och så är det ju alla hjärtans dag. Myspys. Idag har jag varit jätteduktig, målat mina två byrå, möblerat om i sovrummet, promenerat med Josse, lagat middag som  jag bjöd brossan och pappa på. :) Och nu sitter jag här. Men det har varit en skojig dag! Hihi. Igår när jag jobba så skicka jag över massa bra musik till min mobil från Ida, tack gumman. Så mobilen har gått varm hela dagen med bra musik =) Härligt, jag överlever verkligen inte utan musik..


Har väldigt många tankar i mitt huvud just nu, finns egentligen inget svar på dem. Jag vet att jag är dum som tänker såhär, men ibland kan man inte styra eller välja.. Så är det bara! ! Men jag ska sluta att tro för mycket på vad folk säger/lovar. För man blir bara besviken, och så känner man sig som en stor idiot. Menmen, hädanefter ska jag vara försiktig...

Pusshej..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0