Hejsan!

Nu är man hemma igen, varit hos doktorn för ingenting blev bättre. Mår som en kratta! Hade tid 11.15 gick bra men frisk är jag inte.. Kom ut 13.00 så det var ett långt besök hos doktorn! Fick sjukskrivning till 1 mars, penicilin och hela skitet. Enda botemedlet var vila vila vila. Hur ska jag och min rastlösa själ klara ut detta? Usch. Men vi tar en dag i taget kanske kan jobba nästa vecka någongång. Vill det iaf, orkar inte gå hemma och slöa ju. Har redan varit hemma sen fredags! Men kanske bra att lyda doktorn så man blir frisk för detta är ett rent helvete.. Ska hämta ut mina mediciner senare, har ingen ork nu måste vila. Det tog på krafterna att ta sig hem!

Hörs sen.


Kommentarer
Emma

Krya på dig vännen! Passa på att njuta av ledigheten ;D

2009-02-19 @ 16:54:09
URL: http://behindthestars.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0