Heja Skåne !

Hemma igen efter 1 vecka i Kläppen. Sjukt roligt har vi haft, har provat på snowboard & skidor. Det gick jättebra, förutom helt mör efter första dagen, men vad kan man förvänta sig liksom? Delade stuga med 4 grabbar, gick helt okej. Men visst sakna man tjejkompisarna, det här med tjejsnacket och allt som hör till. Men överlevde! Bilresan var nog det jobbigaste jag gjort på länge, trångt, & nikotin begäret bråkar alltis som mest med en när man vet om att man inte kan röka lika ofta. För jäkligt! Hehe. Men tur man var trött så man sov i stort sett hela resan upp & hem. Inga brötna ben eller hjärnskakningar, klarade oss från allt sånt. Kryss i taket! I veckan hann vi med massa festkvällar, skidåkning, godisgama, slappa, basta & bara ha semester :)  Härligt !

Kom hem natten till idag vid 02, gick direkt upp och la oss. Sov som några stockar :) Alltid skönt att komma hem. Fast är i Billesholm nu, ska hem imorgon. Jag & Sara körde en sväng till Klippan innan så jag kunde få hämta lite grejor och göra ve mig :) Sen blev det kvällsmat och några rundor Yatzy. Och ikväll blir det godis och tvn! 

Puss o kram. 





Kommentarer
Hanna

jag har en svag aning att du har facebook va?såg någon killkompis bilder från kläppen....va de kanske du med där?henke känner jag=)

2009-02-02 @ 13:48:10
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0