För trött för allt!

Det är verkligen fredagen den 13 idag.. Det märks! Tog bussen till stan vid ett tiden, mötte upp Mamma. Gick upp och fikade med pannkakor på ett mysigt fik, sen begav vi oss ner på stan och shoppade lite. Myspys, detta har inget med min otur att göra för det var hur mysigt och behövligt som helst. Älskar min Mamma! Sen tog vi bussen hem till henne, var väldigt kissinödiga. Hihi, sen körde vi upp till Maxi och handlade mat! Hem och fixade chilikassler med ris, mumsmums. Daniel kom oxå in och åt med oss. Sen tittade vi lite tv och umgicks! Åkte med Daniel hem, men först inom knutan och hämtade upp Sanca & Linn. Supergoa tjejer :) Lämnade av dem på Murphys i Åstorp och nu är jag äntligen hemma. Kånkat upp alla påsarna så dem står och väntar på mig nu.... Suck!


En sak är saker, jag mår som en slagen skit.. Har superhuvudvärk som aldrig förr, ont i halsen, feber och alltmänt seg! Vill INTE vara sjuk. Fick ringa och sjukanmäla mig till imorgon, kan verkligen inte jobba när jag knappt kan röra kroppen. Låg under filten typ hela kvällen hos Mamma. Jobbigt! Så nu är jag verkligen för trött för allt. Ska slänga mig i min stora säng och bara tycka synd om mig själv för det är jag värd. Godnatt, sov gott!


Kommentarer
Sara

Jag håller med dig om att det märktes att det var fredagen den 13 idag. Usch! Krya på dig gumman.

2009-02-14 @ 00:38:33
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0