Energi tack.

Efter ett tag på sofflocket hade jag energi nog att gå till apoteket och hämta ut min medicin. Tacka gud för det, för nu är det dåligt igen. Går som en berg&dalbana ungefär. Men det värsta var innan, försökte somna men gick dock inte alls bra, var istället jobbigt.. Kunde inte ligga förlänge på ena sidan utan då dunka det alldeles för mycket i huvudet, kunde inte sitta utan det var för jobbigt. Usch nej, jag vill bara återgå till verkligheten. Första pillan är tagen, man kan ju hoppas på att jag fick en mirakelkur så jag kan bli frisk. Det är så himla drygt, inget bra på tv, ingen bra film hemma, usch vad jag tycker synd om mig själv!

Har tyvärr inget annat att skriva om.. Helt nollställd i huvudet, sorry!

Hörs kanske senare, om jag orkar.


Hejdå!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0