DAGENS

Humör: trötter
Gjort: varit med sara i bjuv och handlat, ätit middag med Pappa & Daniel.
Planer: kolla tv & slappa
Ser på: dataskärmen

Lyssnar på: tvn
Läser: det jag skriver.
Dricker: ska ta ett glas vann.

Äter: nada.
Bästa: fredag imorgon, massa mys.
Sämsta: att jag är trött.
Väder: regnit.
Kläder: jeans & tröja.
Vill ha: tobbe här nu, men han på hockey så vi ses ju sen ;) hihi!


Haft en jättemysig middag med Pappa & Daniel. Käka på milano i åstorp. Mums! Alla tog Oxfile med stekt potatis, bearnaisesås, sparris & räkor. En riktigt 10 poängare! Sen lämna vi Daniel hemma, så körde jag & paps inom Familia och gick ett varv. Trevligt, sen körde han mig hem till Tobbe så nu sitter jag här. Jag & Sara tänkte solat en runda med tar det imorgon istället :) Härligt. Nu ska jag in till dem andra och vara social. Pusshej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0