24 februari.

Grattis till mina 21 år idag.

Det är inte alls lika kul att fylla år längre, minns när man var liten det var som en dröm ju. All uppmärksamhet man fick, och alla presenter som man bara ville slita upp, för det klia så mycket i fingrarna och hela kalaset i stort sett. Men nu är det inget markvärdigt att fylla år, men tack alla som grattat mig & tack alla mina underbara vänner, ni är bäst.
Stannar kvar i Billesholm några dagar till, så ikväll blir det kanske tårta, tror Sara är rätt sugen på det? ; D


Nu ska jag återgå till verkligheten, ta min penicilin och lira guitar hero med min älskling!


Puss .


Kommentarer
Sara

Du får mig att framstå som en tåtroman :P? hahaha

2009-02-24 @ 22:51:18
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0