Vilken runda..

Gick inom Nova och köpte mig en söt tröja innan jag tog bussen till Åstorp, ner på Åstorpsdata och väntade in Brossan och Sofie. Fick träffa det lilla charmtrollet oxå, sötisvovve! Sedan körde vi in till Väla och fixade julklapp till Mamma och Pappa, helt klart nu. SKÖNT! Vi hamnade på den här julmarknaden inne på Väla som jag och Sofie döpte om till Välas loppmarknad... Haha, för nog var den loppig!! Aja, vidare in på Ikea och glodde lite. Och till sist hamnade vi på Maxi, gick där och slog ihjäl lite tid :) Har varit en helgalen kväll med många skratt, ni är bäst! Haha. Är hemma hos min älskling nu och väntar på att han ska komma hem från jobb, massa mys. :)


Nu ska jag hälla upp ett glas kall cocacola.


tjaoo.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0