Tisdag!

Morgonen började med att jag snoozade 20 minuter, en väldigt seg morgon. Jobbade 8-15, sedan var det hem och börja tvätta! Jag & Älskling gick bort på Nova en runda, fick med mig ett par jeans hem, skitnsygga ;) Sedan blev det matlagning, spagetti & köttfärssås! Riktigt gott. Ska fixa lite här hemma nu sen slänga mig i soffan, är jättetrött och nere. Känner mig inte alls rolig, ibland har man såna dagar.. :( Men är ledig fram tills lördag nu, skönt som tusan! :) Och snart nyår, ser fram emot det.


Ha det bra allihopa!




Kommentarer
Emma

naww, det förstår jag om du var jag gillar inte heller tandläkaren! usch :/ det är bara fint med mej hur är det med dej? :)

2009-12-30 @ 09:42:29
URL: http://emsaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0