Starkt jobbat, Elin

Jag måste få berömma mig själv. Var hos doktorn imorse, allting såg bra ut med mina urinprover. Skönt, tackar gudarna för C-vitamnier helt enkelt! Även mina allergitester såg bra ut, ingenting. Så jäkla underbart, nu kan jag äta tomat & nötter igen. Haha! Blev remissad till en sjukgymnast med min nacke & rygg innan vi kan fylla i papper till försäkringen. Tog även blodprov, dem fyllde 3 rör. Ännu en gång har jag övervunnit min rädsla och gjort det själv. Fyfan vad bra jag är! *stolt* :)


Onsdagens Familia tur slutade i kaos, bussen kom aldrig.. Jag & Fia frös som fan, stod och vänta i en och en halvtimme. Skoj!!! Efter många om och men kom bussen, vi var hemma halv 10! Puh, värmde oss med riktig varmchoklad med marshmellows i. MUMS! Sedan blev det en film, tack för en trevlig dag fia :)

Igår var jag ute på äventyr med Sara efter tandläkaren.. Vi körde in till Confina och köpte massor med choklad, som jag ska frossa :) hahaha! Sedan till Familia och åt Mcdonalds, gick bra trots en öm mun. Haha! Efter det körde vi till Billesholm, hämtade lite kläder sedan hem till mig. En lång dag och i stort sett bodde vi i bilen eftersom det var så halt ute.. Vi kunde köra max 30 km, riktigt glashalt! Men är stolt över oss, vi klarade det galant. Massa beröm! :)

Ska nog strax städa, ska bara orka??! Sedan blir det leta fram kläder tills ikväll, vi ska på personalfest. :)

Nu har jag och göra.

hörs imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0